|
Post by Destiny on Aug 6, 2015 15:19:53 GMT 2
Syyskausi starttaa iloisin mielin ja lähes kaikki Noitamäen hevoset ovat vailla omaa puunaajaa. Hoitajaksi hakevan tulee olla aktiivinen (tauot sallittuja kunhan niistä ilmoitetaan) ja tietoinen hoitajan tehtävistä. Vapaat hoitohevosetfwb-t. Pipsashet-t. Riinahwb-t. Moonasph-t. Kikulv-r. Lakuox-t. Bonilew-r. Bilbobwb-t. Kattisph-t. Hilmashet-o. Tinttinvh-o. Jallesh-o. MioHoitajaksi hakeminenHoitajaksi haetaan kirjoittamalla vapaavalintainen hakemus alle. hahasta kuitenkin hakemukseesi ja pidä se laadukkaana. Hakemuksessa olisi hyvä olla; - tietoa hahmostasi (nimi, ikä, historia jne.) - hoitohevostoiveesi ( - mahdollinen tarinanäyttö) Haku on päällä koko elokuun!
|
|
Ippe
Silittelijä
|
Post by Ippe on Sept 3, 2015 14:31:10 GMT 2
Moiksanmoi vaan kaikille :3
Mun nimi on Ippe, oikeastaan Ida-Maja, mutta sitä nimeä kuulee harvemmin käytettävän. Olen suomenruotsalainen, siispä puhun äidinkielenäni ruotsia. Suomen kieleni saattaa välillä saada vaikutteita ruotsista, mutta suurimmaksi osaksi minusta ei edes huomaa ruotsinkielisyyttä. Osaan olla räväkkä, sekä suorasanainen sille päälle sattuessani. Aluksi minusta tosin voi saada hiljaisen kuvan, todellisuus on kuitenkin täysin eri juttu. Tutussa seurassa olen se hullu rämäpää, joka nauraa räkättää niin että koko kortteli raikuu.
Ulkonäössäni ensimmäinen huomion arvoinen asia on varmastikin lyhyyteni. Tuskin ylitän 150 senttiä hoikalla rungollani, siispä olen kuin luotu shettiksille ja muutenkin pikkuponeille. Isot hevoset jopa pelottavat minua. Olen tottunut työskentelemään jääräpäisten ponien kanssa, ratsastaessani isovanhempieni tilalla, jossa yleisimmin ratsastin eräällä shetlanninponilla. Ratsastuskoulussa en ole ennen Noitamäkeä koskaan käynyt. Ratsastustaito on siis pääosin itse hankittua - koulussa menen noin heB:tä ja esteillä suurin hyppäämäni este on metri. Ponien kanssa olen tottunut maastoiluun ja rentoon puuhasteluun - ilman satulaa ratsastamiseen, irtohypytykseen, agilityyn...
Omaan pitkähköt valkoiset hiukset ja jäänsiniset silmät, sekä huulilävistyksen. Luonteeltani olen ystävällinen, sekä tutussa seurassa hullu. Olen aikamoinen räväsuu välillä ja kiroamista saattaa kuulua, mutta yritän hillitä kielenkäyttöäni ainakin tallilla, että antaisin hyvän esimerkin muille. Tapa nimittäin ärsyttää välillä itseänikin, mutta minkäs sille voi jos on jo niin tottunut ärräpäitä suustaan laukomaan. Useimmiten minua voi sanoa hyvin ystävälliseksi, avuliaaksi, sekä huumorintajuiseksi ihmiseksi. En suutu kauhean helposti, mutta jos minut saa suuttumaan voi vastaanotto olla hyvinkin kipakka. Saatan myös olla pitkävihainen, mikäli sille päälle satun.
Kenet sitten haluaisin hoitsukseni? Riina-niminen musta shettiksenne keräsi huomioni, nimittäin rakastuin ponin shettismäiseen luonteeseen. Uskon että minulla riittää pinna ponin kanssa, vaikkei kaikki aina suju ruusuilla tanssien. Sovin Riinalle myös pituuteni puolesta, olenhan sellainen forever ponityttö. Suloinen pikku-Riina saisi luultavasti myös paljon paijailua osakseen, toki myös komennuksia... Riina pääsee sellaisen jokatytön suosikkihoitoponin rooliin, vaikkei sitä välttämättä todellisuudessa ole... :'D
Toivottavasti hakemukseni on tarpeeksi passeli ja pääsen pian hoitelemaan Riinaa c:
|
|