|
Post by Destiny on May 2, 2015 16:46:27 GMT 2
Viimein on tullut aika startata Noitamäen hoitajahaku! Lähes jokainen hevonen etsii itselleen sitä omaa rapsuttelijaansa. Hoitajan tulee olla aktiivinen ja pitkäaikainen, emme hae hoitajia jotka lopettavat kuukauden päästä. Mieti huolella löytyykö sinulta aikaa ja motivaatiota hoitaa hoitohevostasi. Lomia/taukoja saa pitää, kunhan niistä muistaa kertoa hyvissä ajoin. Vapaat hoitohevosetfwb-t. Pipsashet-t. Riinafwb-r. Darra> Gemma hwb-t. Moonasph-t. Hilmasph-t. Kikuox-t. Bonishet-o. Tinttinvh-o. JalleHoitajaksi hakeminenHoitajaksi haetaan kirjoittamalla vapaavalintainen hakemus alle. hahasta kuitenkin hakemukseesi ja pidä se laadukkaana. Hakemuksessa olisi hyvä olla; - tietoa hahmostasi (nimi, ikä, historia jne.) - hoitohevostoiveesi ( - mahdollinen tarinanäyttö) Hoitajiksi valitut julkaistaan toukokuun lopussa (31.5.).
|
|
gemma
Silittelijä
|
Post by gemma on May 11, 2015 16:59:56 GMT 2
Moikka! Nyt kun Demin kanssa yhteistyö loppui, ajattelin hakea hoitohevosta Noitiksesta ja rakastuin heti Darraan, jonka hoitajaksi nyt haenkin. Olen siis Gemma, tuttujen kesken Gem, 18-vuotias heppatyttö. Olen koko pienen ikäni ratsastanut ja käsitellyt hevosia, joten paljon kokemusta hevosista siis löytyy. Omistan mustat, melkein ristiselkään olevat hiukset ja vihreät silmät. Olen vain reilu 155cm pitkä, mutta olen oppinut toimimaan myös isojen hevosten kanssa. Haha vähän jännä tää mun hakemus, mutta toivottavasti tälläinen riittää
|
|